lauantai 3. huhtikuuta 2010

Viina on viisasten juoma

Katoin tänään Vantage Point nimisen elokuvan. Se oli aika jännä. Kerto saman jutun monen eri ihmisen näkökulmasta. Ei ollut huono, muttei kylläkään mitenkään erityisen hyvä elokuva.
Ens viikolla joku päivä olis tarkotus nähä Ville ja oon myös vähä miettiny että jos kävis Alkon puolella vierailemassa.



Leikkelin vähä hiuksia tänään, vaikkei sitä ehkä huomaakkaan. :D Kohta tulee vuos täyteen siitä, ku kävin viimeks parturissa. Pitäis varmaan käydä vähä useemmin, koska oon tosiaankin aika paska leikkaamaa hiuksia. No ainaki säästyy rahaa ja aikaa kun leikkaa ite.

10 kommenttia:

  1. Omnom ja susta tulee kyllä mun henkilökohtanen kampaaja. ;-)

    VastaaPoista
  2. Lol.. joo :) Harmittaa vaa sun hiusten puolesta

    VastaaPoista
  3. Mua ei harmita. Paitsi nyt sen takia ku ne on niin huonos kunnos.

    VastaaPoista
  4. vitsi mä haluisin maistaa tota baileysii :DD ja kaikkee muutaki :o

    VastaaPoista
  5. Baileys on hyväää. Ja dooleys.. Ja salmari. Tervapaskaa en oo maistanu koskaa

    VastaaPoista
  6. lastenmehukestit! :D
    noeivaaaaaa ;P Oliks enkun koe vaikee?

    t: J

    VastaaPoista
  7. ooohh, Baileys!

    http://michaelbradleyblog.blogspot.com/

    VastaaPoista