torstai 22. huhtikuuta 2010

Mustat varjot

Tänään ekan kerran päätin, että meen syömään jonnekki ruokatunnilla. Lähin sitten ettimään ruokapaikkaa, jonka olin nähnyt postinviemisreissullani pari päivää sitten. Tietystikkään en muistanu kunnolla missä se on, joten tajusin etten tiiä enää missä oon. Sit ku vihdoin löysin tuttuja maisemia, oli ruokatunti jo niin pitkällä etten enää viittinyt lähtee ettimään midään. Kävin sit nopeesti kaupassa ostamassa vähä mussutettavaa ja juotavaa. Tämän pikku seikkailuni aikana bongasin näyttelijä Juha Veijosen.
Oon varmaan seonnu ku oon lueskellu näitä kirjajuttuja nyt pari päivää. Oon miettiny pitäiskö rupee lukee jotain kirjaa taas. omg?
Onneks huomenna on perjantai. Ehkä saan viikonloppuna jotain aikaseks. Tänää on ollu paska sää. Sataasataasataajasataa. Toivottavasti säät paranee lähiaikoina.
Pompin hienosti aiheissa nyt mutta ei se mitään. Pitäis ottaa kuulokkeet mukaan töihin ni vois musiikkia kuunnella. Kyllä siellä yleensä radio soi, mutta olis kiva kuunnella omaakin musiikkia.
Tänää Flashforward.


Jetta jos oon tyhmä ni potki mua perseelle.

3 kommenttia:

  1. .. Tuskin sä tyhmä yht'äkkiä olisit. Voit tulla lukee vähä enkkua ja fysiikkaa mun puolesta, kaks mukavaa kirjaa.

    VastaaPoista
  2. Oonko tyhmä jos en tuu.. ó.o

    VastaaPoista