keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Frozen Angel



laatueioomikäänparas

Katoin aamulla ikkunasta ulos ja mitä näinkään? Siellähän sataa lunta. Ei se kesä näköjään olekkaan ihan niin lähellä ku olin kuvitellut. Eilen oli pitkästä aikaa oikeesti kivaa ja olin happy :) Toivottavasti tänää jatkuu samanlaisena.
Kovasti oon suunnitellu, että kävisin Alkossa, muttaku eilen sato vettä, niin en mennykkään. Tänään esteenä on laiskuus. Ei millään huvittais lähtee.
Ei oo vielä tullut vastausta työpaikalta, että pääsenkö sinne harjoitteluun vai en. Odottelen vielä tän päivän ja huomenna viestittelen sinne. Jos ne vaikka onki unohtanu mut täysin. Tosiaankin tasan viikon päästä pitäis olla eka työpäivä.
Pari koulujuttuakin pitäis palauttaa ennen sitä työharjottelua. Käsikirjoituksesta pitää kirjoittaa vielä lopullinen versio ja englannin kirjotelmaa oon tehny vasta puol sivua. Ehkä mä saan ne joku päivä tehtyä.
Toissapäivänä(?) katoin pitkästä aikaa Mestarit ja Mestarit 2. Nostalgiaa lisäsi luonnollisesti se, että omistan kyseiset elokuvat vhs:llä. Kolmatta Mestarit elokuvaa en jostain syystä sieltä varaston uumenista löytänyt. Ehkä se joskus vielä eteen jostain pomppaa.



Sain äsken tekstarin ja olin ihan :OOOOOOOOOOO TEKSTARIIIIIIIIIII. "Dressmannin remonttimyynti kiihtyy" ":(((((("
vitsin dressmann ku kiusaa mua.

3 kommenttia:

  1. Dressmann haluis kovasti vaatettaa sua. Mua haluis aina KappAhl. :-( Voit käskee mua valvomaa taas. Ei se kyllä ihan valvomista ollu ehkä kuitenkaa. Kiva lause..

    VastaaPoista
  2. No joo. Pitää pitää sut hereillä joku ilta taas..
    pitääpitääpitääpitääpitääpitääpitääpitääpitääpitää. Tykkään susta ♥

    VastaaPoista