lauantai 10. huhtikuuta 2010

Pingviinejä, igluja ja lesboja





Aamulla heräsin siinä ennen kymmentä siihen kun äiti ja iskä huus toisilleen alakerrassa. Riidat on hienoja. :D Päätin sitten nousta koska en saanu enää unta ja datailin jonkun aikaa, jonka jälkeen menin suihkuun. Jänskää. Olin jonku aikaa lagannu suihkussa ja yhtäkkiä vesi alko muuttua koko ajan kylmemmäks ja kylmemmäks. Ajattelin siinä sitten, että odotanpa hetken, jos se vaikka lämpenis kohta. Odottelin siinä sit, muttei se mihinkää lämmenny. Ajattelin että vitut ja rupesin pesemään hiuksia. Juuri kun mä olin lopettanu hiustenpesun, se vesi alkaa lämpenemään. Fail? Suihku teki källin mulle :(

No suihkusta tultua päätin kattoo Tuttisoturin, koska äiti ja iskä oli kiltisti tuonu mulle sen videovuokraamosta. Pyysin sitä :) Oon nähny tän varmaan neljä kertaa, ja se on silti hyvä. En tiiä miks tykkään tästä. Pääosassa aina niin ihana Vin Diesel. Arvostan. Oon tykänny kaikista Vin Dieselin elokuvista mitkä oon nähny. Toivottavasti mies tekee vielä lisää!



Äiti ja iskä lähti tänään jonnekki yhessä ja ne tulee vasta huomenna kotiin. Siskoki ilmotti lähtevänsä tänään kaverilla, joten talo on ainaki jonku aikaa vaan mun käytössä. Luultavasti en tee mitään normaalista poikkeevaa silti.

Ei sais leikkiä tulella. Sulatin eilen muovia ja sitä tippu mun kädelle. Nyt mulla on kämmenessä palovamma :( Kämmen on vähä paha paikka palovammalle, koska koko ajan lyön sen johonki tai raapasen ite sitä vahingossa. Muistakaa, tulella ei saa leikkiä!

Tänää on ollu aika kiva päivä. Ainakin tähän asti. Toivottavasti jatkuu samanlaisena. Oon kuunnella musiikkia ja fiilistelly, höpötelly Jetalle vähän kaikkee ja hehkuttanu vauvoja. Ne on söpöjä :)



Oon yrittäny jotain kuvailla tänään kotona, mutta ei voi sanoa, että olis kauheen hyvin onnistunu. Laitan tänne nyt tän yhen..



Pitää kattoa jos keksis jotain jännää tekemistä vielä tänään.

6 kommenttia:

  1. Kylläpä sä kirjotat hyvin. Eiku kylläpäs. Ihan sama, kylläpähän? .. Aww vavvat ja toin pingupuku on niin iii. :-)

    VastaaPoista
  2. Tuttisoturi on loistava! Vin diesel on kyllä munkin mielestä ihan mieletön näyttelijä, ei oo yhtään sen elokuvaa mistä en tykkäis. Kiva blogi ja kivoja kuvia =)

    VastaaPoista
  3. Kiitoskiitos. Hyvä jos joku tykkää :)

    VastaaPoista