perjantai 23. huhtikuuta 2010

Perrrrjantai

Ensimmäinen työviikko takana!!!11!!!1!1one
hmm
Kolmas päivä peräkkäin ku nään jonkun julkkiksen. Tänään vuorossa oli Jone Nikula.
Yöllä/aamulla sato lunta ja olin ihan O_O WWWWWUUUUT. Päivällä sit sateli aina välillä vettä ja välillä lunta. Ja rakeitaki tais jossain vaiheessa taivaalta pudota. Ja sitten yhtäkkiä _aurinko_ rupes paistamaan. ohhoh.
Mun blogista on tullu entistä tylsempi sen jälkeen ku alotin työt. Mulle ei tapahdu enää sitäkään vähää mitä ennen. Joten ei oo oikeen mitään kirjotettavaa. Eikä ketään varmastikkaan kiinnosta mitä teen töissä, koska ei muakaa oikeen kiinnosta :DDdd asd
noei kyllä se on ihan kiva työpaikka. :)

MUTTA, nyt on viikonloppu sitten edessä. Ehkä jotain kirjottamisen arvoista tapahtuu. Tai jos jotain kuvia saisin otettua vaikkapa. Saa nähdä miten käy.
Oon vähän suunniteltu eiku mitä..... Oon vähän suunnitellu, että kattoisin jonkun kivan elokuvan nyt kohta. Ihan vaan sen kunniaks, että selvisin hienosti ekasta työviikosta.
Iskä huutaa jotain ni käyn tuolla alhaalla nyt. lol kaikkia varmaan kiinnostaa :)
Jaa roskia piti viedä. nice. Valitsen nyt elokuvan ja rupeen kattelemaaaan.
Btw, mun pitäis ostaa uus hiiri, koska tässä ei toimi toi scrollaus juttu.

2 kommenttia:

  1. Rökität mut julkkis bongaukses :D ps. millo nähää ? :oo

    VastaaPoista
  2. Joku viikonloppu ku löytyy aikaa. Luulin eka että huomenna sopis mut ei sovikkaa :s

    VastaaPoista