sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Speeding cars

Tänään on ollu normaali löysäilypäivä. En oo tehny oikee mitään järkevää, vaikka olis oikeesti tekemistäki. Tänään kello kaheksaan mennessä pitäis lähettää opettajan sähköpostiin toinen versio käsikirjoituksesta. En tietenkää oo vielä alottanukkaa tekemään sitä toista versiota. Nyt muuten tajusin, ettei mulla ole kotona edes sitä ekaa versiota. hups?
Päivällä katottiin sit äitin kanssa yhessä toi 2012. Ja oon nyt sit vaan valokuvaillu vähän ja ollu tekemättä mitään ja tuijottanu Frendejä vähän. Ja katoin mä kyllä Tappava ase kolmostaki jonkun verran. Mun elämä on kyllä hurjaa :O
Ei se kesä näköjään tuukkaa vielä ku sataa lisää lunta vaan. :(



©jetta










3 kommenttia:

  1. Oi aw. :-c ♥ Vähä söpö toi skeittilauta!

    VastaaPoista
  2. aa ! muistan ku jetta teki tota korttia :--D

    VastaaPoista
  3. :) Kortti pääs tohon mun pöydälle, että voin ihailla sitä aina ♥

    VastaaPoista