lauantai 20. maaliskuuta 2010

Maastohousut

Oon jo jonku aikaa halunnu maastohousut ja vihdoinkin löysin sellaset. Vaikkei ne mulle oikeen sovikkaan ni ostin silti. Käytiin äitin ja iskän kanssa ensimmäiseks tarjoustalossa, josta löysin sellasia koneita mistä saa eurolla jonkun random sormuksen. Valitettavasti oli vaan yks euron kolikko ja sain sillä tälläsen hmmhmm sormuksen. Sit suunnattiin kohti Jumboa ja siellä kierreltiin vähän kaupoissa ja mussutettiin jossain meksikolais(?)ravintolassa. Äiti oli kiltti ja kävi apteekista ostamassa mulle silmätippoja. Ehkä saan näillä mun silmät rauhotettua.
Ja juu Jetta oli kiva ja vilautti itteänsä webbissä. :) (valitettavasti ei pervolla tavalla). Sain nähä Meten siinä samalla ♥





Joo otin noi kuvat maastohousuista pikkusiskon huoneessa ku se on ainut paikka missä on tollanen peili.. :(

6 kommenttia:

  1. Jetta vilauttelee:---D ja hei noi housut on kivat!!

    VastaaPoista
  2. Sais mun puolesta vilautella enemmänki.. :)
    Ehkä totun näihin housuihin joskus vielä.

    VastaaPoista
  3. Nita, aaa. Vilauttelin itteäni niinki hehkeenä ku ripsarit poskilla niiskutellen Meten turkkiin. Niko sulla on kiva pylly. ;-) Ja toi sormus on söpö. :-o

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva juu jepjep :o Toi sormus on aika turha koska se ei mahu muutaku pikkurilliin. Ja siihenki just ja just.

    VastaaPoista
  5. Oho mä jotenki unohdin kommentoida ehkä oleellisinta. :-D Oon ihan sekasi. Kivan näköset noi pöksyt, mun omat tuskin enää mahtuu mulle, vois varmahan koklaa.

    VastaaPoista