tiistai 26. huhtikuuta 2011

Pääsiäisloma

Vietin pääsiäisen Jetan luona. ♥ Tehtiin kaikkee kivaa, mun mielestä ainaki lol. Kateltiin elokuvia ja käveltiin ulkona. Otettiin jopa aurinkoa! (Joka ei oo kyllä mun lemppariasia, mut oli se silti aika kivaa) Oli tosi lämmin koko loman ajan, joten kyllä siellä auringon alla kelpas ollakki.
Käytin Jetan aurinkolaseja, koska unohdin omani kotiin. Ja mun silmät on niin herkät : (( sattuu simmuihin jos aurinko paistelee kovasti. Kiitos Jetta ku lainasit aurinkolasejas ♥


Yritin myös kuvailla mahollisimman paljon. Mutta loppujen lopuks ei tullu montaakaan onnistunutta kuvaa. :D Laitan tähän postaukseen tohon alemmas niitä kuvia.


Katottiin myös uusin Harry Potter. ää







2 kommenttia:

  1. Lapset on hidasteita. Mun aurinkolasit sopii sulle paremmin ku mulle. Oot söpö. ♥ Montakohan kertaa itkin sun paidan märäks ku katottiin elokuvaa? .. )-:

    VastaaPoista
  2. loool. didii ♥ Ei se haittaa vaikka itkuttais. Ehkä katellaan lisää elokuvia viikonloppuna ku tuut meille.

    VastaaPoista