maanantai 4. huhtikuuta 2011

The Devil Wears Prada

Valokuvaaminen on lähellä mun sydäntä, joten tässä olis taas kuvia : ) lol.
Olin taas viime viikonloppuna Jetan luona Seinäjoella. Tykkään ku voidaan vaan olla, eikä aina pidä tehä jotain. Tietenki tykkään tehä kaikkee, mutta tykkään myös olla tekemättä mitään ihmeellistä :D
Mun on kyllä pakko kattoa se uusin Saw uudestaan joku päivä. Anteeks Jetta ku nukahtelin vähän väliä sillon ku katottiin sitä : ( mut mua väsytti niiiin paljon, ettei silmät millään pysyny auki.
Btw, otsikossa en viitannut elokuvaan, vaan bändiin. : )

Mut tässä niitä kuvia:











Jos on aikaa ja kiinnostusta ni kertokaa ihmeessä mitä mieltä ootte mun kuvista. Näistä ja yleensäkki mun kuvaamista kuvista. : ) Risut ja ruusut on tervetulleita.

2 kommenttia:

  1. Kuvat oli hyviä niinku aina sääditkö noita värej kontrastii yms enemmän ku normaalisti näytti hyvältä. Ja oisin toivonu et oisit viitannu leffaan lol seon ihan hyvä :)

    VastaaPoista
  2. Lol. Joo säätelin vähä kaikkee huvikseen : )

    VastaaPoista