maanantai 24. tammikuuta 2011

Synttärit

Oooh mulla on tänää synttärit. Täytän 19. Outoo, että vuoden päästä oon jo 20. Aika menee tosi nopeesti. Muistan ku joskus ala-asteella mietin, että millastakohan on sit ku oon 18 ja että siihen on tosi pitkä aika. Nyt yhtäkkiä oonki jo 19.
Kotona on odottamassa yks lahja vanhemmilta. Saan uuden objektiivin kameraan :o Kirjottelen siitä lisää varmaan tällä viikolla, kunhan pääsen kotiin kokeilemaan sitä.

Asiasta kolmanteen, tilailtiin Jetan kanssa vähän koruja joku aika sit ja mulle tuli tollaset;


Tälläset missä on öö mikskä näitä pitäis sanoa .. Piikit. Eiku kartiot .. hmmm

Isommat

Pallot

Ja yks sydän vielä ♥

Eli korviin olis tarkotus tehä reijjät. Jos jaksaa ja huvittaa. Ostin valmiiks, että on sit jos teen.

6 kommenttia:

  1. hienoja koruja :) oliks se se yllätys? Mäki haluisin reijät.

    VastaaPoista
  2. mennää kuvailee joku päivä.

    VastaaPoista
  3. Et kyllä sitte maksa mitää tai suutun.

    VastaaPoista
  4. Ville, joo mennään joku päivä. Ja kiitos :)
    Jetta, kyllä maksan. Oon velkaa :(

    VastaaPoista
  5. Myöhäiset onnittelut ja mielenkiintoisen oloinen blogi sulla! :)

    VastaaPoista
  6. Kiva että oot eksynyt tänne lueskelemaan mun blogia. Kiitos ja kiitos! :)

    VastaaPoista