torstai 6. tammikuuta 2011

Joululomaa, uutta vuotta ja sellasta

Oon viettäny koko joululoman Jetan kanssa. Eka oltiin meillä ja uudeks vuodeks tultiin tänne Jetalle. Ja ihme mulla on jopa kuvia mitä laittaa tänne. Sovittiin jo ennen lomaa, että yritetään ottaa paljon kuvia. Harmi vaan, että unohdin kameran laturin kotiin just sillon ku akku on tietenki melkeen loppu.
Leikkasin muuten hiukset tossa yks päivä. Säästyy ainaki rahaa ku leikkaa ite hiuksia. Ja kyllähän niistä sit lopulta ihan hyvät tuliki :D

Taitaa muuten olla ensimmäinen kuva mun autosta.



Ooh lyhyet hiukset :o









Kirjottelen varmaan lisää nyt lähipäivinä. :)

4 kommenttia:

  1. Hienoi kuvii ja bokeh <3
    Ei päästy shoppailee koko loman aikana :(

    VastaaPoista
  2. Kiitus. Ja joo ei päästy. :s

    VastaaPoista
  3. En pääse yli tosta mun äänestä. Aivan samanlaine ku jossain mun ikivanhas tietokonepelis yhdellä heppatytöllä. :-(

    VastaaPoista