tiistai 30. marraskuuta 2010

Pikkujouluasu -haaste

"Valitse jokin nettikauppa ja kokoa sen valikoimasta mieleisesi pikkujouluasu. Haasta tämän jälkeen neljä henkilöä tekemään sama."

Tuollasen haasteen bongasin Jetan blogista ja ajattelinpa kokeilla saanko mitään aikaseks. Ja löytyhän sieltä H&M nettikaupasta jotain.



En oo kauheen muotitietonen ihminen mutta tollasissa vaatteissa olis varmaan ihan mukava ollakki. Lisään vielä, että pitäisin takkia auki niin, että t-paita näkyis sieltä alta.
Niin ja ei noi kauheen joulusia vaatteita ole :D Mut ei se mua haittaa

Btw, haastan sut

6 kommenttia:

  1. Mua naurattaa noi kengät ku muistan miten sanoit niistä. :-D

    VastaaPoista
  2. lul. No ei siellä ollu oikeen sopivia kenkiä mulle : (

    VastaaPoista
  3. mitä sanoit nois kengist ? :o

    VastaaPoista
  4. Sanoit jotain mun mielestä tosi hauskaa. Mulla on vaan harvinaisen toimiva muisti.

    VastaaPoista