keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Lumimyrsky

"liikenne takkuaa helsingissä"

Well no shit sherlock! Huomasin sen kun odotin aamulla ratikkaa melkeen tunnin (50 min). Lopulta kyllästyin ja nousin toiseen ratikkaan, varpaista meinas lähteä tunto ku seisoin sielä ulkona : (
No vaihoin sit vähän ajan kuluttua taas toiseen ratikkaan ja siitä vielä toiseen, jolla pääsin aika lähelle työpaikkaa. Kävelin loppumatkan kahen tyypin perässä, ja yhtäkkiä rupesin laulamaan pään sisällä "kolme pientä elefanttii marssii nääin didii" ja sitten tajusin kuinka tyhmä mä oon.
No en mä myöhästyny töistä ku ehkä 40 min.

Oon paininu viime päivinä aika tiiviisti mun lopputyön kanssa, mitä yritän saada ees lähes valmiiksi ennen ku tää työssäoppiminen loppuu. Lopputyö, opinnäytetyö mikä toi nyt onkaa lol. Tosiaankin ens viikon tiistaina on viimenen työpäivä, ja koulu alkaa hienosti keskiviikko aamuna matematiikalla. FFFUUUUUUU :D
Kävin eilen B-ajokortin teoriakokeessa ja pääsin läpi :o Oon nyt askeleen lähempänä ajokorttia. Jos huonosti käy ni joudun tänään lähtee ajotunnille tonne lumimyrskyyn. Toivottavasti en. Toivokaa mun kanssa että ajo-opettaja (iskä) on kiltti eikä raahaa mua tonne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti