lauantai 15. toukokuuta 2010

Seinäjoki 13.-14.05.2010 ♥

Tässä postauksessa on paljon kuvia, varautukaa siihen. :)
Torstai aamuna suuntasin kohti Helsingin rautatieasemaa ja siellä hyppäsin junaan kohti Seinäjokea. Tuli pieni mutka matkaan, koska junan moottori syttyi palamaan ja jouduttii poistumaan junasta ja kävelemää lähimmälle asemalla odottamaan toista junaa, joka sitten vei meidät Tampereelle. Tampereelle odoteltiin aika kauan junaa, jolla päästäis eteenpäin. Loppumatka sujuikin ihan mukavasti.
Sitten ku juna saapu Seinäjoelle ni Jetta oli kiva ja odotti mua siellä asemalla. Käytiin moikkaamassa jetan äitiä siinä ja suunnattiin sit kohti hotellia. Vietiin mun tavarat hotellihuoneeseen, jonka olin hienosti varannut etukäteen netissä, ja sit lähettiin harhailemaan ympäri Seinäjokea.
Kamerat oli tietysti mukana, joten tässä postauksessa nähään kuviaki sit :) Oon ilkee ja käytän Jetanki kuvaamia kuvia, omien kuvieni lisäks. Joten Jetalle iso kiitos ♥































Molemmat päivät, jotka vietin Seinäjoella olivat tosiaankin täynnä kävelyä ja istuskelua. tykkäsin :) Oli kauhee tuuli kyllä. Hiukset koko ajan ihan miten sattuu.
Ja Jetalle toinen iso kiitos siitä, että jaksoit olla mun kaa ja esittelit Seinäjokee :) ♥

6 kommenttia:

  1. Kiitos sen tuulen näytän vielä järkyttävämmältä, vaikka muutenki oon melkein yhtä järkyttävä. :-D Ja ää midää kiitosta, kiitos ettet pompannu heti takas junaa tai midää. :-(

    VastaaPoista
  2. oon ehkä tyhmä mutta miks ihmeessä olit hotellissa yötä etkä jetalla? O___o

    VastaaPoista
  3. Oltiin sitä mieltä, että hotelli on paras vaihtoehto nyt ku olin ekaa kertaa käymässä siellä. didii. Kaipa mä ens kerralla meen ihan jetalle sit

    VastaaPoista