lauantai 8. toukokuuta 2010

Kullankaivaja

Huomenna on äitienpäivä enkä oo hankkinu äidille mitään lahjaa. Alunperin äitin ja iskän piti olla mökillä, mutta ei ne sit mennykkää.
Mulla on huono tapa laittaa mun pyyhe aina tohon mun huoneen oven päälle. Aamulla kun olin menossa suihkuun ja otin pyyhkeen siitä oven päältä, tapahtu jotain kauheeta. En osannu odottaa sitä. Huono tapa kostautu. :(



Mun duudsoni julisteesta repes pala irti :((((((((


Mun käsi oli niin kauheen näkönen ni piti sotkee..

Leikkasin hiukset tänää ja yllättävän paljon täältä päästä sitä hiusta sit lähtikin.

Kivan kellertävä kuva, mutten jaksanu rupee säätämään värien kaa :d

Pakko esitellä mun hieno _TURTLES_ tyyny! Tää on vanha, sain tän mun enolta joskus kauan sitten. Se käytti tätä pienenä. (Joo oon 18 ja käytän turtles tyynyä. mutkuseonniikiva)



Onko ees jäätävät ilmeet.

6 kommenttia:

  1. Apua toi tyyny on ehkä ihanin mitä oon nähy. Mun tyynyt häviää mennen, tullen ja palates. :-( En tajua miten sulla on vielä hiuksia ku joka kerta lähtee kauhee kasa..

    VastaaPoista
  2. Oon ihan varma, että on olemassa peitto joka on samaa sarjaa. Ja verhotki kai. En oo varma onks meillä vai meniks serkulle.
    No vidduku mun hiukset kasvaa sillon ku en haluis. Sit ku haluisin ni ne ei kasva millää :(

    VastaaPoista
  3. Ei vitsi toi tyyny o makee :DD

    VastaaPoista
  4. ihan ylihieno turtles- tyynyliina, olen kateellinen!:D

    VastaaPoista
  5. Kiitoskiitos :) Vielä ku löytyis samanlainen peitto jostain kaappien kätköistä

    VastaaPoista