keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Otsikkoinen

Oho onpa kauan siitä kun kirjotin viimeks tänne. Ihme tapahtui ja mä valmistuin media-assistentiksi. Oon nyt viettäny lomaa Jetan kanssa. Loman ensimmäiset puoltoista viikkoa oltiin Helsingissä ja eilen ajeltiin autolla sit Seinäjoelle. En oo varma kauanko ollaan täällä, mutta ei tässä mikään kiire ainakaa oo : )
Sunnuntaina oltiin sovittu, että nähään Ville kaupungilla. Kierreltiin vähän ympäriinsä siellä sit kolmistaan ja valokuvailtiin. Oli kivaa ja toivottavasti ehitään nähä Villen kanssa vielä ennen ku meen armeijaan.

Käytiin Jetan kanssa pyöräilemässä ja löydettiin lampaitaki.










Ostin elokuvia. Oikeesti aikuiset, Enkelit ja demonit, The Boondock Saints

On muuten eka Blu-Ray minkä ostan. Siellä ei ollu dvd:nä tota ja mulla on kuitenki blu-ray soitin pleikkarissa ni päätin ostaa sen. Ja ei ollu pahan hintanen.

Mulla on enää vähän alle kuukaus lomaa jäljellä ja sit mun pitää lähteä armeijaan. Vähän kyllä jännittää jo.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti nähään ajattelin, että voitais käydä kattoo hangover tai jtn ehkä.

    VastaaPoista
  2. Joo pitää nähä sit ku tullaan Helsinkiin. Ja vois ehkä mennä kattoo ton :o

    VastaaPoista