tiistai 3. toukokuuta 2011

Horros

Tällä viikolla on koulussa ihan tyhmiä päiviä. Onneks voi keksii kaikkee jännää Villen kanssa. hmm. Mulla ei oo kauheesti sanottavaa kai.
Ainaki laitan muutaman random kuvan tähän postaukseen. : )


meerin kamera

öää. Tarkotuksena olis kai, että viikonloppuna mentäis elokuvissa käymään Jetan kanssa. Onko siellä tällä hetkellä mitää kivoja elokuvia pyörimässä? Kai seki tietysti riippuu katsojan elokuvamausta. :D Mutta jos tiiätte jonkun kivan, mikä on tällä hetkellä elokuvateattereissa, kertokaa ihmeessä.



On muuten luvattu vähän tylsää säätä tälle viikolle, mut ens viikolla kuulemma olis taas hyvä sää. Ja kuuuumaa :o Näin oon ainakin kuullu, tiiä sitten pitääkö paikkaansa.



.. Oikeestaan nyt kun katon ni näyttää aika kivaaki säätä tälle viikolle. Ota siitä nyt sit selvää. No toivottavasti on loppuviikkona hyvä sää. Aurinko sais lämmitellä paljon. : )



Olis voinu olla ees muutama vähän aurinkoisempi kuva, muttei mulla tällä hetkellä oo yhtäkään julkasukelposta sellasta. Oli mulla sitä sanottavaa sittenki jonkun verran.

3 kommenttia:

  1. Me käytiin kaveriporukan kanssa kattomassa se red ridig hood, ja mä kyllä ainakin suosittelen, ja taispa jopa noi meidän miesvahvistuksetkin tykätä siitä!=) Joten kannattaa käydä kattomas jossei oo viä nähny!=)

    VastaaPoista
  2. Essikatariina, kiitos vinkistä! : )
    Ville, trololooo mut torstai ei kuulosta yhtään hyvältä.. :DDDd

    VastaaPoista