keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Uusi vyö + kuvia

Alotetaanpa tämä postaus sillä, että esittelen mun uuden vyön.
Mun vanha vyö hajos yhtäkkiä ku olin Jetan kanssa K-Raudassa. Olin jo aikasemmin ihmetelly ku housut tuntu vähän löysiltä. Käveltiin kauppaan sisään ja huomasin että jotain tippu, mutten tienny mikä se oli. Nostin sen pienen metalliosan maasta ja tajusin, että sehän on mun vyöstä.



Muttajoo laitanpa kuvan uudesta vyöstä;


Omasta mielestä toi on aika kiva. : )
Laitan vielä muutamia random kuvia, joita oon kuvaillu tässä lähiaikoina.





3 kommenttia:

  1. Hieno vyö mist ostit ja kivoja kuvia varsinki toi kasist? otettu on tosi magee!! ja lol toi miehenpuolikkaat.

    VastaaPoista
  2. Kiitti : ) Ostin ton vyön Prismasta :D yllätyin vähän ku sieltä löyty. mutjoo. Lol miehen puolikkaat on hyvä :D

    VastaaPoista
  3. Okei :) onks toi lens flare lisätty tohon myöhemmin tohon yhteen ?

    VastaaPoista