sunnuntai 28. helmikuuta 2010

I want to play a game

Sain vihdoinki raahattua itteni sinne kaupungille. Menomatkalla oli jännää, kun mun takana istuvat naishenkilöt rupesivat puhumaan juutalaisten poikien ympärileikkauksista. Jos sattumalta jompikumpi teistä lukee tätä niin: Kiitos, piristitte mun päivää. :D Tajusin sit siinä bussissa istuessa, että unohdin ottaa mun rahakätköstä rahaa mukaan. No onneks lompakossa oli sentää 20 euroa. Kävin ostamassa Anttilasta Saw VI.
Paluumatkalla oli aika jäätävää, kun istuin bussin takapenkillä siellä nurkassa ja siihen mun viereen tuli istumaan joku ehkä mun isän ikänen mies. Se istu ihan kiinni mussa koko ajan ja paino vitun kovaa sen jalkaa mun jalkaa vasten. Ja aina välillä hinkkas silleen kivasti. Tuijottelin ikkunaa ja huomasin, että se aina välillä katteli mua. Oli aika ahdistavaa kieltämättä. :(
Saw VI oli ihan hyvä. Suosittelen, mutta kannattaa kyllä kattoo kaikki sawit järjestyksessä. Tajuu paljon paremmin sit kaiken. En kyllä ehkä ite luokittelis Saw elokuvia kauhuleffoiks, vaikka niin dvd:n takakannessa lukeekin. Sawit ei oo niinkään pelottavia. Niissä on vaan paljon verta ja melko raakoja kohtia. Toi K-18 merkintä on ehkä vähän liioteltua. Kaipa ne veriset kohtaukset on elokuvatarkastamon mielestä liian raakoja alle 18-vuotiaille.
Huomenna olis sitten koulupäivä. Voin kertoa, ettei kyllä yhtään kiinnostais mennä. Nyt varsinkin ku vanhemmatkaan ei oo kotona. Lintsaamisen houkutus on suuri. No mutta ehkä mä silti meen huomenna sinne. Oon ollu sen verran jo pois, ettei enää viitti kauheesti. Ainakaan heti loman jälkeen :)
Ainii nyt ku muistan. Oon nukkunu viime aikoina tosi huonosti. Ei oo uni meinannu tulla millään. Joka yö kauheen vaikee nukahtaa. Aika ärsyttävää.
Hui tulipas paljon tekstiä. Haluisin kauheesti kirjottaa tänne kaikkea, mutta en keksi mitään järkeviä aiheita. Mun elämä sattuu olemaan niin tylsä ettei siitä paljoa kerrottavaa löydy edes. Ehkä mä joskus vielä keksin jotain kivaa kirjotettavaa. :)

6 kommenttia:

  1. .. Kuulostaa kivalta tommoset kaverit bussimatkoilla. Huhhui. Voin sit hinkata sun jalkaa ku kuolen pelosta, aattelin nimittäi et näytät mulle joskus ne Sawit. :-C

    VastaaPoista
  2. Joo katotaan joskus. Tykkäisin kyllä jos sä hinkkaisit mun jalkaa. Aikuinen mies menee vähä yli kyllä :I

    VastaaPoista
  3. Voiei kivoi tommoset miehet :((
    Ja sun on pakko tulla huomenna kouluun! me tarvitaan sua. Toivottavasti meill on taide&kulttuuris sitä pienoismallintekoa, jotta tehään se nopee ja päästään kotiin aikasi =D

    VastaaPoista
  4. Pitäis heittää vaatteet päälle ja lähtee jossain vaiheessa kohta bussipysäkille.

    VastaaPoista